کاشت مو

  • ۰
  • ۰

کاشت ابرو

ریزش ابرو به چه معنایی است؟

ابرو های زیبا و کشیده همواره یکی از ملاک های زیبایی مخصوصا برای بانوان به حساب می آمده و به همان نسبت مراجعه به کلنیک ها و مراکز زیبایی برای داشتن ابرو ها کشیده و پر افزایش پیدا کرده است چرا که کنار معضل ریزش مو، ریزش ابرو نیز رو به افزایش رفته و بازار درمان های عجیب دارو ها و ... را بسیار داغ کرده است . اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که نیاز می دانید ابرو های خود را درمان کنید و یا صرفا به قصد زیبایی این تصمیم را دارید در این مقاله همراه ما باشید.

تتو از جمله روش هایی است که می توانید برای زیبایی ابرو از آن استفاده کنید ولی ما اصلا آن را پیشنهاد نمی کنیم چرا که در نهایت این روش روشی غیر طبیعی و مصنوعی است و نتیجه دلخواه را به ما نمی دهد . با توجه به این امر پیشنهاد ما کاشت ابرو است.

کاشت ابرو

یکی از بهترین راه حل ها برای ریختن ابرو قابل استفاده است، کاشت ابرو است. کاشت ابرو مراحل مشابه کاشت مو را دارد ، به جز اینکه این بیماری کمی حساس تر است و به لطافت بیشتری نیاز دارد. مانند کاشت مو ، بعد از چند روز ریزش مو شروع می شود و آن را با پیوند های جدید جایگزین می کند.

روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو از هر دو روش اف ای تی و اف یو تی استفاده می کند ، مانند کاشت مو ، روش اف یو تی با خونریزی و درد همراه است ، اما به دلیل عدم ظرافت کار منسوخ شده است و روش اف ای تی همچنان استفاده می شود. قسمت هایی از پوست سر برای داشتن موهای نازک تر برداشته می شود ، به طوری که رشته های جدید و قبلی پس از اتمام قابل تشخیص نیست. پس از انتخاب موهای مستعد کاشت از طریق میکروسکوپ ، پیوند شروع می شود.

ممکن است بعد از اتمام عمل برخی از التهابات وجود داشته باشد و به تدریج از بین می رود.

 

 

  • ۹۸/۰۵/۱۴
  • یاسمن زرگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی